27 Ocak 2018 Cumartesi

Mis gibi “ Ev yoğurdu”

  2 buçuk yıllık evliyiz ve yaklaşık 2 ay önce evren bana bir mesaj gönderdi. Bir anda başımın üstünde bir ampül belirdi. Ve kendi yoğurdumu kendim yapmalıydım. Önce kaynatılmamış organik süt bulmam gerekiyordu. Araştırdım buldum. Ve ilk denememi yapmalıydım. Yaptım mis gibi oldu.

 


  Hayatımız o kadar gdo’lu sağlıksız
besinlerle dolu ki düşününce kanser’in bu kadar yaygın olması çok normal. Şuan buzdolabımda çilek var düşünün. Tamam Sera’da yetişiyor deyip kociş alsa da hormonsuz olduğunu düşünmüyorum 😞  Vah halimize vah vahh...

  Anne moduna mı geçiyorum acaba 🧐🧐😀

  Ve bu arada tarif isterseniz sorabilirsiniz. Ben yoğurdumu kavanozlara yapmayı çok seviyorum 3 lt sütten 3 tane 1 lt’lik kavanoz ve birde 500 lt’lik bu minik kavanoz oluyor.

   Ne kadar sağlıklı beslenebilirsek bizim için o kadar iyi. Evet yoğurt diyoruz alıp geçiyoruz. En iyi markanın yoğurdunu yiyoruz diye kendimizi kandırıyoruz. Üşenmeyelim ve kendimiz yapalım. Uzun sürüyor mu sürüyor tencerenin başında yarım saat ayakta dikildim mi dikildim ama olsun sonu güzel 😌

   Spora giden pilates yapan biri olarak, sağlıklı bir hayat yaşamak sizin elinizde 😌👍🏻 Sevgilerimle...💝

 

6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, ben de yoğurdumu kendim yapıyorum, çok da lezzetli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sağlıklısını yapıyoruz kesinlikle :) Afiyet olsun. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Afiyet olsun o zaman :) Ailemin yanındayken ben de ev yoğurdu yiyorum ama öğrenci hayatımda maalesef ki hazır yemek durumunda kalıyorum. Sağlıklı yaşamak bizim elimizde tabii ama bu şartlarda da biraz zor geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci hayatında kesinlikle haklısın canım zor bir uğraş o koşuşturma içinde ama umarım en kısa zamanda daha çok sağlıklı yoğurt yemen dileğiyle öpüyorum seni :)

      Sil
  3. ben de kendim yapıyorum yoğurdumu :) elinize sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun, ufacıkta olsa bir yerden sağlıklı besleniyoruz :)

      Sil