6 Şubat 2017 Pazartesi

Rulo Lezzetler - Kadıköy

  Hey ben geldim, sizi özledimmm !  Hemde malesef :( 15 Tatil dolayısıyla önce eşimin ailesine daha sonra benim aileme oradan da İstanbul'a gidip tatilimizi tamamladık. Her yerde o kadar güzel yerlere gidip gezip sevdiklerimle özlem giderdim derken her güzel şeyin sonu olduğu için bu tatilde bitti... Daha şimdiden şafak saymaya başladım. Yaz tatili için 19 hafta sonu 138 gün var. Umarım çabuk geçer yoksa Şanlıurfa'da bütün sevdiklerimden çooook uzakta olmak çok kötü :((

   Hemen tatilimin en favori yerlerimden birinden başlamak istiyorum. Kocişimle bir yere giderken Kadıköy sokaklarında yürüyorduk bir yer gördüm. Ve kalabalık bir yerdi. Gözüm takıldı bakmak istedim ve girdik baktık. İçeride sıra vardı. Self-servis bir dükkan herkes istediklerini koydurup dürüm yaptırıyorlar.  Hemde vegan- vejetaryan bir Dürüm ! Çok merak ettim. Denemezsem olmazdı hemen sıraya girdik :)


Şahane bomba bir vegan/ vejeteryan dürüm hazırlattım.
Büfeleri açık büfe gibi, çalışan bayan tepsinin üzerine dürümleri koyuyor sen istediklerini koyduruyorsun. O kadar bol çeşit vardı ki...


 
Bütün büfede bu kadar amaa içinde neler var neler ... 


Bu kısımda; Nohut, patates kızartması, falafel, patlıcan topu vs gibi ana menüsü ...


                                      

Bu kısımda da; yoğurtlu havuç, yoğurtlu lahana, lahana turşusu, rus salatası, turşu, mısır, mercimek, marul, soğan vs vs gibi mezeler var. Bunlardan istediğini de dürümüne koyduruyorsun...



Ve son kısımda da; Nar ekşisi, acı sos gibi soslarını ekleyip tamamlıyorsun.


Taa taaa taaaammm işte karşınızda dürümünüz. Hem bol çeşitli hem lezzetli şahane bir dürüm sizi bekliyor ve o kadar çok doyuyorsunuz ki 3 gibi yemiştik akşam yemeği yemek istemedim. Hemde ücreti 8 tl gibi makul bir fiyatta ... 


Dürüm deyince aklıma artık önce ;


Rulo Lezzetler gelecek kesinlikle. Bu şahane minik ama lezzetli mekana uğrayıp mutlaka deneyimlemelisiniz ! 

Ezber bozan Lezzetler :) 





6 yorum:

  1. Çok faydalı olmuş o zaman canımız dürüm çekerse hemen gidelim :)

    YanıtlaSil
  2. Tatiliniz çok güzel gecmiş anlaşılan.Sizin adıniza çok sevindim 😃

    Dürümde ayrı nefis gözüküyo.Ahh ya yapılır mı buuu saatteee 😃

    Sizi blogumada bekliyorum 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha sonraki saatler için tavsiye de bulunmak istemiştim ama sadece :( Evet çok şükür iyi geçti :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Üzgünüm, zamanlamam çok kötü olmuş :((

      Sil