20 Ocak 2018 Cumartesi

Yazmayı özlemişim :)

Herkese merhabalar :)

  Biliyorum çoook uzun zamandır yaklaşık 5-6 aycık olmuş yazı yazmayalı. Hatta kendi bilgisayarımı açmayı unutmuşum desem yeridir. Okuldaki bilgisayarıma alışınca alınmış kendi bilgisayarım. Minnoş bilgisayarım ve Blogum affedin beni lütfen. Hayatım o kadar yoğun, yorucu ve hızlıydı ki yetişmekte zorlanıyordum, size vakit ayıramadım :(

  Yazamadığım bu süreçte hayatımda neler oldu ? Çok zorlu
bir atama dönemi geçirdim. Şanlıurfa'dan Alanya'ya Kocişimin yanına gelmek için 3 kere tercih yaptım. 1. atamada atamam olmadı öğretmenliği bırakmayı düşündüm tekrar atama yaptılar vs vs derken şuan mutlu olduğum Alanya'da Mahmutlarda bir ilkokulda öğretmenim. Yani artık 1-C değil 3-C sınıfı öğretmeniyim :) Çok mutluyum okulumdan. Öğrencilerim çok tatlılar. Hatta sınıfımda 6 tane Tacikistanlı, Tataristanlı, Suriyeli, Ukraynalı, Rusyalı öğrencilerim var. Her sınıfta bu kadar yabancı öğrenci olunca haliyle okulumuzda Yabancı öğrencilere Türkçe öğretimi kursu açtık. Ve öğretmenleri ben oldum. Her gün 2 ders birlikte Türkçe öğrendik ve öğrenmeye devam edeceğiz. Yeni okula alış, sınıfa alış, tekrar evlilik hayatına alış derken 1 dönemi bitirdik. Şuan rahat rahat kahvemi alıp yazma sebebimde bu yoksa şimdi burada yazmak yerine hafta sonu temizliği yap yok pazartesiye yemek lazım pazara markete git  birazda arkadaşlarımızla gezelim eğlenelim derken yazamadım. Yoksa ben hiç yazmaktan vazgeçer miyim :))

   Ha birde bu arada spora başladım. Yazın nereye gezmeye gittiysek acıkmadan o şehrin meşhur yerlerinde yemekleri yediğimiz için biraz kilo almış olduğum doğru. 1 ay boyunca kendim zayıflamaya çalıştım ama baktım olmuyor. Aldım kocişi gittik spor salonuna yazıldık. Günde 8 saat ders işledikten sonra birde haftanın 3 günü okuldan direk spor salonuna geçip canıma okuduğum doğrudur. Birde eve gelip yemek yap bulaşık vs vs :)

   Ne kadar da yorulduğum bir dönem geçirmişim. Mutsuz muyum asla, dizi izlerken saat 8de uyuyakalmak kadar keyiflisi yok. Artık dizi izlerken uyuma konusunda master yaptım. Kociş bir şey söylediğinde uyanıp dizi hakkında yorum yapıp sonra uyumaya devam ediyorum sanki uyumuyormuş gibi. Çok güzel dizilerde biriktirdim incelemelerini tek tek bu 15 tatilde vaktim yettiği kadar yazmaya çalışacağım :)

   Ha bu arada son olarak 25 yaşına girdim. 18 Yaşına girdiğim her yaş günümde bir mutsuzlaşıyor bir huysuzlaşıyorum. Tekrar 18 yaşına dönme imkanım var mı acaba ?
 
  En yakın zamanda görüşeceğiz yeni yazılarımla. Kendinize iyi bakın İyi tatiller :)))

Merve Öğretmen 
Nam-ı diğer: Mcdrgnblggr :)  

4 yorum:

  1. Hoşgeldin öğretmenim hayırlı uğurlu olsun inşallah 😊bu kadar zorluklardan sonra sonu çok güzel olmuş gerçekten mutlu olmana çok sevindim senin adına canım benim 😊rabbim her şeyi o güzel gönlüne göre versin inşallah 😊❤ o güzel öğrencilerine daha nice güzel günlere inşallah ❤ doğum gününde kutlu olsun daha nice güzel omurlere inşallah ❤🎂💐 bende diyorum bazen 31den 18 insem diye bırak 18 20 yaşlara bile razıyım 😁😊ama her yaşın gerçekten ayrı bir güzelliği var dilerim her şey güzel gönlünce olsun Merve öğretmenim 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🙏🏼😌 Hep birlikte daima mutlu olalım inşallah 😘💕

      Sil
  2. Hoageldin canmmm 😀 hadi gözün aydin mahmutlarinla güzel yillar diliyorum. Ve iyiki dogdun hayrli saglikli esinle.sevdiklerinle güzl bir ömr dilerim 😄

    YanıtlaSil