23 Şubat 2017 Perşembe

Alaçatı Muhallebicisi Ziyaretim

  Biliyorum ben bir Vedatiye Milor olacağım yakında. Herkes yaptıklarını paylaşır bende anca yediklerimi paylaşıyorum. Tatlı konusunda sanırım çok püs boğazım :)

  Ve yine geçen günlerde ki aslında 15 tatilde Eskişehir'de Alaçatı Muhallebicisine gittik. Nedense geçen sezon Alaçatı baya meşhur oldu. Ki bende bu yaz gitmeyi planlıyorum. Alaçatıya yazın giderim şimdi anca Muhallebicisi ile yetinmeliyim :) E ben bir yere gittiysem karnım tok ise ne yaparım? Evet evet affetmem tatlımı yerim. Pişmanda olmam. Sade sade çay içmek hiç güzel değil yoksa tatlı mı hiç sevmem :) Çay veee hemen tatlımı sipariş verdim. Adı Fıstık rüyası gibi bir şeydi. Eşimde arkadaşlarımın önerisiyle Manda Sütlü sütlaç sipariş verdi...




   Tatlıları değerlendirmem gerekirse
ben pastamdan daha büyük beklenti içindeydim. Güzel mi güzel ama sadece bu kadar ekstra bir özelliği yok, tekrar yer miyimmm? Sanırım hayır... Eşimin Manda sütlü sütlacına gelecek olursamdaaa o da güzeldi sanırım yine aynı yorumu yapabilirim. Ekstra bir özelliği yoktu. Sunumları fena değil lezzetleri ise normal yani benim mimlediğim tatlılar bunlar değil :)

  Esas güzel olan aslında mekan. Mekan şirin mi şirin. Tam bir alaçatı havası var. Kış ortasında gitsen bile bir mutlu oluyorsun. Her yer cıvıl cıvıl renkli güzel hoş.




   Benim önerim eğer yazı özlediyseniz  sevdiklerinizle muhabbet etmek çay içmek için güzel bir yer. Ama tatlıları derseniz 2 tatlısında da bende başarılı olamadı malesef :)

  Yazın hemen gelmesi dileğiyle Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder