9 Şubat 2017 Perşembe

1 Adet "Mim Davetiyeniz" Bulunmaktadır !


  Merhabalar, yeni bir etkinlik ile işte geldim burdayım :) Her zaman söylemişimdir. Blogger hayatım ile hayatıma çok özel insanlar girdi. Ve hepsini ayrı ayrı seviyorum. Ve seveceğim ilerde buluşup görüşeceğim daha bir sürü arkadaşım olacağını düşünüyorum. Bu yüzden yine tanışıp kaynaşabileceğimiz bir etkinlik düzenlemek istedim. Meşhur " Mim" etkinliği...

   Öncelikle beni takibe almanızı daha sonra aşağıda yer alan davetiyeniz ile mim sorularını profilinizde paylaşmanızı istiyorum. Çünkü soruların cevaplarını gerçekten merak ediyorum :) Ve sizinde en az 3 arkadaşınızı bu etkinliğe mimlemenizi istiyorum.

   Ve işte şimdi karşınızda davetiyeniz;



 Ve hemen geliyorum "Mim sorularıma "...



1. Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin? :)

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin, neden ? Şuan mesleğin ne ? :) 

3. Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliklerini taşıyor musun? :)


Öncelikle ben cevaplayayım tabiki de :)

1. Sihirli bir değneğim olsa ... Şuan buraya 3 nokta koydum ama ben neredeyse 3 saattir düşünüyorum ve bir cevap bulamadım. Ben hayatta hep güçlü olanlardan oldum. Ailem maddi manevi destek oldu bana her zaman ama hiç bir zaman hadi şunu yap kızım bunu yap kızım demediler. Ben her zaman nerede ne yapılması gerekiyorsa öyle yaptım. Yapa yapa yanlışımı doğrumu buldum. Özgür ruhlu insan oldum. Değiştirmek isteyeceğim anları düşününce de hiç bir şey aklıma gelmedi. Değiştirmek istediğim an değilde belki kanun olabilirdi. Eş durumu kanununu değiştirip hemen Kocişimin yanına gitmek isterdim belkide böyle deyip ilk sorumu tamamlamış olayım :)


2. Soruya gelirsek şu sahneyi hatırlıyorum. İlkokuldayken 4. ya da 5. sınıf olmalı Öğretmenim bir konuda herkes yarın büyüyünce hangi mesleği edinmek istiyorsan ona göre serbesy giyinip bir konuşma metni hazırla gel demişti sınıftaki herkese. Sınıfa girdiğimde önlüklü doktorlar şapkalı polisler vardı. Ben ise eteğimi gömleğimi giyip şu cümleleri söylemiştim. "Ben çocukları seviyorum. Bence onlarda beni seviyor. Onlarla oynamak çok eğlenceli. Bu yüzden ben büyüyünce öğretmen olmak istiyorum vs vs..." demiştim. Şuan yüzümde gülümseme var. Çünkü ben bugün öğretmenim. Ve ben bugün hala çocuklarla oyun oynamanın çok eğlenceli olduğunu düşünüyorum. :)


3. Son soruya gelirsekte aslında burçları araştırmadan önce inanmazdım. Bir ara burçları çok merak ettim araştırdım. Ve çevremdeki insanlarda gözlemledim özelliklerini. Ve sonuç artık inanıyorum :) Birebir bütün özellikler tutuyor mu hayır ama baskın özellikleri o burçta yer alıyor. Benim burcum Oğlak. Ve aşırı derecede inatçıyımdır. Bir yere gitmek istiyorsam, bir şeyi almak istiyorsam mutlaka alırım. Kim ne derse desin önemli olan benim istemem. Babam Aslan burcudur. Şeker gibi insandır ama sinirlendiği zaman ise esip gürler. Eşim Yay burcudur ve kolay kolay asla yerinde duramaz ve çok cana yakındır her ortamda farkettirir kendisini :) Ve buradan Kocişime sevgilerimle :)



Ve işte sorularım, cevaplarım bu kadar. Umarım çalıştığınız yerlerden gelmiştir :) Hemen mimleyemeye başlıyorum o halde. Başta +Simli Nane'nin Güncesi  +Elif İpek Durmaz  +Büşra Gürbüz +Tigris Cafe  +Daha Mutlu Yaşam +Hikaye Kalpli Kadın +Dağınık Anne +Aysel Ezimova  +Beyda'nın Kitaplığı +Yenilenme Projesi +The Deeptone Başta olmak üzere etkinliğime herkesi mimliyorum :)


 Herkese Sevgilerimle :)





38 yorum:

  1. Ay hemen yapacağım canımcım💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle okudum canım çok güzel olmuş :) Öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Beni mimlemişleeer :) Ben de seni başka bir mime mimliyorum ve hemen yapıyorum. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifle okudum canım benim, teşekkür ederimmm :)) Öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Aman da aman yeni mim gelmişşşş :)))
    Ne güzel bir giriş olmuş.
    Hoşgeldin buralara, emin ol daha da çok insan girecek hayatına ve hangisine sevgi bıraksam derken kaybolacaksın :))
    Beni unutmadığın için çoook teşekkürler ❤️
    Öğretmen olmana çok sevindim, öğretmen olmak isteyenlerden biri de bendim ;)) neyse mime saklayım sır vermeyimmmm
    İnşallah kocişinle istediğiniz gibi eş durumundan takılırsınız ;)
    Sevgiler ❤️
    Not: Bir ara bize de gelsene, benim oğluşla azıcık oynayın, o yorulsun ben uyuyayım ;P harika plan bence :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy hemen konum atın koşa koşa geliyorum :D Seve seve gelirim :)
      Umarım canım hemen olsun artık tayinim:(
      Sabırsızlıkla bekliyor olacağım yazını :)
      Oğluşuna bol öpücüklerimle, sevgilerimle :))

      Sil
    2. Görev tamamlanmıştır 👍
      Bir ara da konum atcam ben çok sevdim bu fikri ahahha 😀
      Çok teşekkür ederim gelmiş kadar oldun gerçekten çok tatlısınnn ❤️
      Tayin Olur inş tez zamanda ❤️

      Sil
    3. İnşallah :) Görev şahane olmuş yazınıza sağlık :) Evet kesinlikle konum istiyorum en kısa zamanda, Teşekkür ederim :)))

      Sil
  4. Ya ne güzel mim bende yapıcam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyor olacağım canım :)

      Sil
  5. Bekliyoruz diğer mimleri de :) Bu arada benim de burcum oğlak :)) İnatçılığı iyi bilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni en iyi siz anlarsınız yaşasın :) Sevgilerimle :)

      Sil
  6. Çok güzel bir mim olmuş :)) Cevapların çok güzel. İnşallah en kısa sürede yapacağım. Sevgilerimle...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyor olacağım canım :))

      Sil
  7. Merhaba blogunu yeni keşfettim. Ve bu mim çok güzel olmuş. Sorular harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, Bloguma hoşgeldin :) Sevgilerimle :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda görevimi yerine getireceğim

    YanıtlaSil
  9. Bakkk nanecimde beni mimledi bende yaptımmm 😃

    https://esilammm.blogspot.com.tr/2017/02/mimimsitrak-seyler-mcdrgnblggr.html?m=1

    Güzel bir mim

    YanıtlaSil
  10. Birde benim bloğumada beklerim.Oku bakalım beğencekmisin mimi mi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanee olmuş bayıldım tek kelime ile hala yorumu yazarken bile yüzümde bir gülümseme var düşün o derece bir mim olmuş :D Teşekkür ederim :D

      Sil
    2. Bu yaziyi okurken bende güldüm 😃 mutluluk sacıyoruz kımıl kımıl şirinleriz bizzz :D

      Sil
  11. Bir oğlak burcu olarak bende aynı inatçılığa sahibim. En yakın arkadaşlarım da yay burcu hep. Çok enerjik pozitif insanlar. Ben bu mimi çok sevdim en iyisi gidip yazayım hemen cevaplarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaaaannn burç özelliklerine inanıyoruz :) Çok sevindim düşüncelerimde yalnız olmadığıma :) Bekliyorum canım :)

      Sil
  12. Merhaba

    Cevplarıma aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Beni düşünüp bu güzel mime davet ettiğiniz için tekrar teşekkürler :)

    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2017/02/mimlendim-ve-mimledim-8.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl bu güzel cevaplarla mimime katıldığınız için ben teşekkür ederim, Sevgilerimle :)

      Sil
  13. Beni de Sevgili Aşkı Zikreden Yazar Büşra Gürbüz Mimlemiş İnşallah En kısa zaman da yapacağım :) Dilerim Her şey güzel gönlünüzce olur sevgiler beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hepimizin her şey gönlünce olur inşallah. Sevgilerimle :)

      Sil
  14. Muhteşem bir mim olmuş benim bloguma da beklerim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil