3 Ocak 2017 Salı

Denebunu "Aralık" kutusu :)

  Denebunu kutusuyla ilk tanışmam ama bundan sonra hep denemek isterim kesinlikle :) Çünkü böyle süprizleri, minik hediyeleri çok seviyorum. Ve bugün kutuma ulaştım. Yaşasın yeni yıl kutusu ! :)


Minnoş kutumdan  çıkanlar;

+Eti aşk tadında fındıklı çikolata
+2 Adet Kotex normal ped
+2 Adet Kotex günlük ped
+ UrbanCare bukle belirgenleştirici köpük
+UrbanCare Şampuan Krem Maske




Hepsini en kısa zamanda deneyimleyip deneyimlerimi paylaşacağım. Her ay kutunda kendi ilgi alanlarına göre çeşitli deneme ürünleri gönderiliyor. Bakalım önümüzdeki aylarda neler deneyimleyeceğiz :) 


15 yorum:

  1. Aa canım bak bu da güzelmiş ama sürprizleri seviyorsan woohoobox a da bak bi.orda da çok minnoşluklar var💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bir koşu gidip bakacağım, nerede minnoş süpriz var orada ben olmalıyım 😊 Sevgilerimle 💕

      Sil
    2. Bir site daha önereyim bikutumutluluk💕

      Sil
  2. Çok eğlenceli görünüyor gerçekten..:)) Blog dünyasında yeniyim..Bu arada bloğuma sizi bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, mutlaka ziyaret edeceğim 😌

      Sil
  3. Çok hoş yaa... Güle güle keyifle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım 💝

      Sil
  4. bende yeni üye oldum sayılır bu siteye bakalım ilk kutu ne zaman kısmet olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda gelir Ocak kutusu daha çıkmadı sanırım canım :)

      Sil
  5. Mervecim merhaba bende kutumu çok beğendim :) Takipteyim bende güzellik ve bakım bloğuma beklerim :) Esen kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok minnoş bir kutu :) Hemen bakıyorum, Bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  6. Ürünlerini güle güle kullan bende saç ürünleri yerine Lancome ürünleri vardı. Benim kutumuda merak edersen bloguma beklerim. Takipteyim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala bir türlü deneyemedim, sen denedin mi canım 😌

      Sil
  7. Çok hoş gerçekten.. Senin sayende haberim oldu göz atayım bende bakalım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim deneyip memnun kalıp kullanmaya devam edebilirsiniz :) Hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil