31 Aralık 2016 Cumartesi

Mutlu Yıllar

  İyisiyle kötüsüyle, hastalığıyla sağlığıyla, sıkıntılarıyla mutluluklarıyla, gülerek ağlayarak bir yılın daha sonuna geldik. En önemlisi geriye dönüp baktığımızda pişman olmayacağımız şeyler yaşadığımız bir yıl bittiyse çok şükür. Pişman olduklarımız varsa da umarım dersimizi alıp tekrarlamayız...

  Benim için 2016; Atandığım, bütün bir yaz seminere gittiğim, seminer bitince ev arama telaşının başladığı, daha sonra eşimden ayrı Şanlıurfa'da yaşamaya başladığım ama en önemlisi şahane bir aileye ve şahane bir kocaya sahip olduğum için 2016 yılının şanslı insanlarındanım bence :)

 


Bütün dileklerinizin kabul olduğu, mutluluğun, şansın ve huzurun sizinle olduğu bir 2017 yılı diliyorum herkese :)


Bye Bye 2016 ...

9 yorum:

  1. aynılarını sana da diliyorum canımmm :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm, mutlu seneler 😌

      Sil
  2. İnşallah mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl değil hayat geçirirsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir dilek bu böyle 😌 Mutlu hayatlar diliyorum bende o halde 💝

      Sil
  3. Ne güzel dilekler öyle!!
    Umarım senin de hayatın istediğin gibi bir düzene girer canım❤💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mutlu seneler mutlu hayatlar diliyorum :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, mutlu seneler mutlu hayatlar :)

      Sil
  5. Size de mutlu yıllar. Umarım 2017 hepimiz için ve ülkemiz için çok daha güzel olur.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil