18 Nisan 2016 Pazartesi

ALANYA PARK ORMAN RESTAURANT KAHVALTIMIZ....


  Cumartesi ve pazara hafta sonu diyoruz ama bana psikolojik olarak cuma iş çıkışı ve cumartesi hafta sonu gibi geliyor nedense. Pazar benim için üvey evlat. Pazarların tek sevdiğim yanı ise kahvaltıları. Hele birde dışarıda yapılıyorsa. Bu hafta sonu da dışarıda arkadaşlarımızla şahane bir yere kahvaltıya gittik. Yollar biraz sıkıntı olsa da Alanya'ya 15 km uzaklıkta ki Park Orman'daydık.... Ve düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Bir fikriniz olur yolunuz buralara düşerse eğer :)



Evet evet gördüğünüz gibi; hayvanat bahçesi, çocuk parkı, yörük çadırı, yürüyüş yolu, kır kahvesi, at çiftliği vs gibi bir sürü ortamı içinde barındırıyor. Gerçekten de hepsi vardı. Hemde bizim gibi şehirde yaşayıp kaybolmuş insanlar için ağaçların içinde mis gibi oksijen cenneti su ve kuş sesleri de dahilinde uğraması gereken bir yer. Gelelim kahvaltısına açık büfe bir kahvaltısı vardı;


Böyle doğal lezzetlerle başlayan çok güzel bir sunumu olan tazelik cennetiydi adeta. Her şey ben doğalım diye bağırıyordu resmen. Bu kadar gdo içinde yüzerken böyle bir yer varmış hala hayatta. Şaşırtıcı derecede. Hemen devam ediyorum.

Köşeyi dönünce böyle doğal çeşit çeşit reçeller fotoğrafta yer almayan patates salataları, rus salatası gibi çeşitli mezeleri barındıran güzeller güzeli bir masa daha vardı. Adeta ne alacağını şaşırıyor insan.

 Bizim için en değerli olan genelde bir kibrit kutusu diye sınırlandırılan hayatımızın en değerli varlığı olan peynir çeşitleri de yeterince zengindi. Ve hepsinin tadına mutlaka bakılması gerektiğini düşünüyorum. Hepsi ayrı ayrı güzeldi :)  Gelelim sıcaklara ....

 Girer girmez pizzanın sunumuna bayıldım. Ve diğer sıcaklarında lezzetleri kesinlikle güzeldi. Ağaçların arasında ağaçtan bir sunumun otantik havasına bayıldım.

Eğer bir şeye bayılırsam hemen izin alıp kaçırırım masamıza koyarak çayımı yudumlarken sohbetin güzelliği ile Merve mutluluktan uçar. Düşündükçe bile mutlu oluyorum. Avm için ölen bir insan iken şuan oradaki huzurun hiç bir yerde olamayacağını düşünmeye başlıyorum. Sanırım öyle de...
  
Ve son olarak size bahsettiğim hayvanat bahçesi tabelası doğruydu. Çünkü tesiste midilli, koyun, kuzu, tavuk, at vb çeşitli hayvanlarda var. Ama şu sevimli midillinin mutsuzluğuna da bakar mısınız çoook mutsuz. Yerim ben seni... 

  Kısacası benim için çok eğlenceli bir hafta sonu oldu. Dediğim gibi yolunuz bir gün buralara düşer ve kahvaltı için bir mekan arıyorsanız burayı kesinlikle listenin başına yerleştirip rotanızı buraya çevirmelisiniz. Herkese iyi haftalar diliyorum. Hemen hafta sonunun gelmesi dileğiyle, sevgilerimle :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder